Duurzaam resultaat
Unieke strategie
Trainingen op locatie

Continu uw bedrijfsproces verbeteren

Bij OPEXpro in Hilversum helpen we u uw klantenservice te verbeteren door middel van expert coaching voor procesoptimalisatie. Klanten willen continu kunnen beschikken over producten en diensten van een constant excellente kwaliteit. Uw diensten altijd in één keer goed, op tijd en tegen een uitstekende prijs. Het bereiken van een hoog niveau van betrouwbare dienstverlening betekent dat de hele organisatie op alle bepalende aspecten moet zijn toegesneden op deze doelstelling en dat betrouwbaarheid een kernwaarde is voor iedereen. Wij helpen u dit te bereiken met onze professionele strategieën en expert coaching.

Neem contact op voor de mogelijkheden

Kantoorpand

Team foto

Zo helpen wij u bij het continu verbeteren van uw bedrijfsproces

Onze Operational Excellence 3.0 strategie behelst een unieke aanpak waarmee wij u helpen om uw bedrijf effectief te leiden. Onze strategie wordt onder andere geïnspireerd door het model van “de lerende organisatie” dat werd ontwikkeld door het Massachusetts Institute of Technology. Dit model werkt aan de hand van zeven elementen om de dienstverlening en het bedrijfsproces continu te verbeteren. Wij helpen bedrijven in verschillende steden in het land om hun bedrijfsproces te optimaliseren aan de hand van deze principes. Bent u op zoek naar een training op het gebied van operationeel management? Ons programma is ook uitermate geschikt voor de verbetering van operationeel management van bedrijven.

Ontdek hoe ons programma uw bedrijf helpt

Vraag uw training aan en leer hoe ons adviesbureau u kan helpen om uw bedrijfsproces continu te verbeteren. Heeft u vragen over onze strategie? Neem gerust contact met ons op en stel uw vragen in een e-mail naar aris.vanbijsterveldt@opexpro.nl of bel ons via +31 6 53 25 13 75. We leggen u graag uit hoe onze training u helpt.

Contactformulier