Over ons

Uitblinken in dienstverlening is de rode draad van OPEXpro. Het is de manier waarop we samen werken met onze klanten en binnen OPEXpro zelf. In OPEXpro werken we vanuit verschillende disciplines, met een hoge mate van expertise en een zeer ruime ervaring, samen rondom het thema Operational Excellence 3.0. We vormen een kwaliteitsmerk waarin visie, praktijkkennis, signatuur en integriteit duidelijk herkenbaar zijn.

Het Operational Excellence Framework is daarbij een levend collectief gedachtegoed: we voeden het en passen het steeds weer aan met nieuwe inzichten, praktijkkennis en ervaring. Wij geloven daarbij in de kracht van de eenvoud, waarbij we oplossingen brengen die werken en die iedereen kan begrijpen. De kracht van het Operational Excellence Framework geeft ons daarbij een unieke voorsprong.

Operational Excellence is mensenwerk. In onze aanpak staat daarom de betrokkenheid en expertise van uw eigen medewerkers centraal. Onze klanten typeren onze aanpak zelfs als de ‘human touch’ vanwege het zorgvuldig en respectvol omgaan met de menselijke kanten van veranderen en de dilemma’s die daarin kunnen voorkomen, met resultaat.

Het Operational Excellence Framework is het eerste integrale en complete raamwerk van kennis, expertise en hulpmiddelen voor het realiseren van Operational Excellence 3.0. Het is ontwikkeld vanuit een jarenlange praktijkervaring in meerdere branches en gemodelleerd om toe te passen bij nieuwe vraagstukken over Operational Excellence 3.0. Het is inzetbaar als een totaal framework of als losse componenten voor onderdelen van een organisatie waar betrouwbaarheid bereikt of hersteld dient te worden.

Aris van Bijsterveldt is een gedreven executive en adviseur met een sterk track-record in het leveren van financiële en operationele resultaten. Ervarings-deskundig in het leiden van verander- en verbeterprogramma’s voor operational excellence, innovatie en internationalisering. Hierbij staan medewerkers, klantwaarde en het doorbreken van bestaande, vaak blokkerende organisatie-paradigma’s centraal. De laatste jaren heb ik me met name gericht op besturen van organisaties in veranderingsprocessen met focus op klantresultaat en effectief leiderschap. 

Mijn passie is het inspireren van mensen om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en te zien. Dit zowel op individueel niveau als in groepsverband. Waarbij verschillende zienswijzen juist worden ingezet om tot nieuwe en vaak betere inzichten te komen. Vakmanschap, expertise en persoonlijke betrokkenheid van medewerkers en leidinggevenden zijn voor mij de grondstoffen voor een succesvolle organisatie. In mijn aanpak staan deze dan ook altijd centraal.  

Ellen Kostelijk heeft een technische bedrijfskundige en changemanagement achtergrond. Sinds 1993 werk ik non-stop als internationale consultant of projectmanager aan diverse projecten. 

Ik ben iemand die in mijn werk meer geeft dan van me verwacht wordt, mijn scherpe analytische vermogen, leergierigheid en positief-kritische instelling zijn hier debet aan. Onder tijdsdruk blijf ik vrolijk en enthousiast, wat aanstekelijk werkt op mijn omgeving. 

Als teamplayer met het vermogen om problemen snel te doorzien en in combinatie met mijn vaardigheden, weet ik samenwerking te stimuleren. Daarbij ga ik voor een hoge mate van klanttevredenheid en zet ik de mens centraal. Mijn passie uit zich in het samen doen, groeien en verbinden.

Agaat Poorts is dè expert op het gebied van leren en ontwikkelen. De passie voor het trainersvak is bij Agaat bijna 15 jaar geleden begonnen. Door alle opgedane kennis en ervaring van de afgelopen jaren, is Agaat een professionele procesbegeleider geworden die groepen mensen in beweging krijgt, richting de afgesproken doelstellingen. Ook heeft zij als opleidingskundige geleerd hoe samen met opdrachtgevers en sales doelstellingen te bepalen en maatwerktrajecten te ontwikkelen die daarop aansluiten. Deze kennis en ervaring zet zij graag in binnen uw bedrijf.  

Ze krijgt energie wanneer ze andere mensen leert hoe ze organisaties, groepen of individuen in beweging kan krijgen door middel van leerinterventies.

Marit van Bijsterveldt is een ervaringsdeskundige op het gebied van hospitality. Door haar opleiding aan de Hotel Management School en werkervaring in verschillende sectoren over de hele wereld heeft zij een expertise ontwikkeld op het gebied van internationale gastvrijheid. Marit richt zich met een frisse en innovatieve blik op het analyseren, herschrijven en implementeren van processen, waarbij de klantwaarde altijd centraal staat.  

Ze zorgt ervoor dat medewerkers in hun kracht worden gezet, zodat zij gastvrijheid optimaal kunnen uitdragen naar gasten/klanten. Hierbij streeft ze ernaar de kloof tussen management en medewerkers te laten verdwijnen.