Over ons

Uitblinken in dienstverlening is de rode draad van OPEXpro. Het is de manier waarop we samenwerken met onze klanten en binnen OPEXpro zelf. In OPEXpro werken vakgenoten met een hoge mate van expertise en een zeer ruime ervaring samen rondom het thema Operational Excellence 3.0. We vormen een kwaliteitsmerk waarin visie, praktijkkennis, signatuur en integriteit duidelijk herkenbaar zijn. Het Operational Excellence Framework is daarbij een levend collectief gedachtegoed: we voeden het en passen het steeds weer aan met nieuwe inzichten, praktijkkennis en ervaring. Wij geloven daarbij in de kracht van de eenvoud, waarbij we oplossingen brengen die werken en die iedereen kan begrijpen. De kracht van het Operational Excellence Framework geeft ons daarbij een unieke voorsprong.

Operational Excellence is mensenwerk. In onze aanpak staat daarom de betrokkenheid en expertise van uw eigen medewerkers centraal. Onze klanten typeren onze aanpak zelfs als de ‘human touch’ vanwege het zorgvuldig en respectvol omgaan met de menselijke kanten van veranderen en de dilemma’s die daarin kunnen voorkomen, met resultaat.

Het Operational Excellence Framework is het eerste integrale en complete raamwerk van kennis, expertise en hulpmiddelen voor het realiseren van Operational Excellence 3.0. Het is ontwikkeld vanuit een jarenlange praktijkervaring in meerdere branches en gemodelleerd om toe te passen bij nieuwe vraagstukken over Operational Excellence 3.0. Het is inzetbaar als een totaal framework of als losse componenten voor onderdelen van een organisatie waar betrouwbaarheid bereikt of hersteld dient te worden.

OPEXpro leden

Aris van Bijsterveldt
Aris van Bijsterveldt
Aris van Bijsterveldt is een gedreven interimmanager en adviseur met een sterk track-record in het leveren van financiële en operationele resultaten. Ervarings-deskundig in het leiden van verander- en verbeterprogramma’s voor operational excellence, innovatie en internationalisering. Hierbij staan medewerkers, klantwaarde en het doorbreken van bestaande, vaak blokkerende organisatie-paradigma’s centraal. De laatste jaren heb ik me met name gericht op besturen van organisaties in veranderingsprocessen met focus op klantresultaat en effectief leiderschap. Mijn passie is het inspireren van mensen om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en te zien. Dit zowel op individueel niveau als in groepsverband. Waarbij verschillende zienswijzen juist worden ingezet om tot nieuwe en vaak betere inzichten te komen. Vakmanschap, expertise en persoonlijke betrokkenheid van medewerkers en leidinggevenden zijn voor mij de grondstoffen voor een succesvolle organisatie. In mijn aanpak staan deze dan ook altijd centraal.
Marit van Bijsterveldt
Marit van Bijsterveldt
Marit van Bijsterveldt is een ervaringsdeskundige op het gebied van hospitality. Door haar opleiding aan de Hotel Management School en werkervaring in verschillende sectoren over de hele wereld heeft zij een expertise ontwikkeld op het gebied van internationale gastvrijheid. Marit richt zich met een frisse en innovatieve blik op het analyseren, herschrijven en implementeren van processen, waarbij de klantwaarde altijd centraal staat.
Ze zorgt ervoor dat medewerkers in hun kracht worden gezet, zodat zij gastvrijheid optimaal kunnen uitdragen naar gasten/klanten. Hierbij streeft ze ernaar de kloof tussen management en medewerkers te laten verdwijnen.